Garantie , Klachten & Reviews

Garantie Eggers Webshop Jisp (NH):

Wettelijke garantie
Op alle artikelen die u bij Eggers Webshop koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren.
Naast de wettelijke garantie kijken we ook naar de economische levensduur van het artikel, want het ene product gaat langer mee dan het andere.
 
Economische levensduur
UNETO-VNI heeft onderzoek gedaan naar de gemiddelde levensduur van een groot aantal artikelen. Deze lijst is te bekijken op www.uneto-vni.nl
 
Wat is een goed product?
U moet een artikel in ieder geval een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. Hoe lang een artikel meegaat, hangt af van wat het is.
 
Wanneer is een product niet goed?
Een artikel is niet goed als het incompleet is, beschadigd, het kapot is of het niet goed doet.
 
Rechten tijdens de garantieperiode
Als een artikel niet naar behoren functioneert binnen de toepasselijke garantietermijn, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Bijvoorbeeld door een gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van uw geld. Is het probleem met het artikel uw eigen schuld? Dan heeft u geen recht op gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van uw geld. Heeft uw het artikel normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Ook dan heeft u geen recht op gratis reparatie, een nieuw vergelijkbaar product of teruggave van uw geld.
 
Klacht of defect binnen garantie
Meldt u een artikelklacht, dan kijken we of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op uw persoonlijke situatie van toepassing zijn.
Als de klacht gegrond is, komen alle kosten (verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van Eggers Webshop.
 
Meer informatie over garantie
Wilt u meer weten over garantievoorwaarden kijk dan op de website van ConsuWijzer, daar leest u wat uw rechten zijn als consument. ConsuWijzer is het informatieloket van de overheid voor consumenten.
 
Of kijkt u op www.thuiswinkel.org/consumenten

Klachten:

Stuur uw klacht naar [email protected] en we proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen,

u krijgt binnen 14 dagen antwoord mocht er meer tijd nodig zijn dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509LP Den Haag (www.sgc.nl)
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europese ODR Platform http://ec.europa.eu/consumers/odr/
 
Reviews:

Als u tevreden bent over onze service en levering waarderen wij het enorm als u daarover een review wilt achter laten. Elke online klant van Eggers Webshop krijgt een uitnodiging via Kiyoh om een review te schrijven. 

Informatie Kiyoh: Kiyoh: https://kiyoh.com/informatie-voor-consumenten/

Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid.
             • We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
             • Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.

Link Eggers Webshop Kiyoh

De review zal worden gecontroleerd op echtheid aan de hand van het bijpassende ordernummer. Dit zal binnen 10 werkdagen worden gedaan. 
- Alle reviews, die zijn achtergelaten, zullen worden geplaatst na het checken op echtheid.

Productreviews:
 
Op onze website is het mogelijk om productreviews te plaatsen. We staan alleen reviews toe van klanten die daadwerkelijk een aankoop hebben gedaan. 

De echtheid van onze reviews wordt gewaarborgd door verificatie van de reviewer om er zeker van te zijn dat de reviews authentiek zijn. 
Op onze website worden alle reviews van klanten geplaatst, zowel positieve als negatieve reviews. We geloven in transparantie en willen een eerlijk beeld geven van de ervaringen van onze klanten.

We plaatsen geen betaalde reviews op onze website. 

Er zijn enkele gevallen waarin we een review niet kunnen plaatsen. Dit kan gebeuren als de review ongepaste inhoud bevat of niet relevant is voor het product of de dienst. We behouden ons ook het recht voor om reviews te weigeren die frauduleus lijken of waarvan we reden hebben om te geloven dat ze niet afkomstig zijn van echte klanten.

 

 
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »